MLL:n Ikaalisten yhdistys

Ikaalislaiset perheet ovat meille tärkeitä!

MLL:n Ikaalisten yhdistyksellä on tapahtumia ympäri vuoden. Seuraathan ilmoittelua Facebook- ja verkkosivuillamme!

Ajankohtaista

MLL:n Ikaalisten yhdistyksellä on tapahtumia ympäri vuoden. Lisäksi järjestämme ajankohtaisia koulutuksia ja kerhoja. Parhaiten tietoa tapahtumista saat seuraamalla meitä facebookissa. Päivitämme ajankohtaista tietoa myös nettisivujen uutisiin ja tapahtumiin.

Liity jäseneksi

MLL:n Ikaalisten yhdistys pyrkii vahvasti ajamaan alueemme perheiden hyvinvointia. Järjestämme viikottaisia perhekahviloita sekä paljon tapahtumia ja kerhoja. Tavoitteemme on tuoda lasten- ja nuorten ääni osaksi kaupunkimme päätöksentekoa ja olla luomassa entistä perheystävällisempää Ikaalista. Olet tervetullut mukaamme! Yhdistyksen jäsenenä tuet myös toimintaamme ja pääset nauttimaan hienoista jäseneduistamme. Kiitos tuestasi!

Uutisia: