Lastenhoitopalvelut

Yhdistyksellämme on lastenhoitokurssin käyneitä nuoria, jotka ovat käytettävissä tilapäiseen lasten hoitoon pääasiassa iltaisin, viikonloppuisin ja loma-aikoina. Lastenhoitajia voi palkata myös juhliin leikittämään pienempiä vieraita.

Mll:n Ikaalisten yhdistys ry toimii lastenhoitajien työnantajana ja laskuttaa perhettä lasten hoidosta. Näin ollen perheen ei tarvitse miettiä lastenhoitajan palkan sivukuluja tai verotusta.

Lastenhoidosta on myös mahdollisuus hakea kotitalousvähennys verotukseen.

Lastenhoitopalvelun hinnat:
-  arkisin 15 €/tunti/perhe (minimi 2 tuntia)
- lauantaisin  ja sunnuntaisin 20 €/tunti/perhe (minimi 2 tuntia)
Kilometrikorvaus Ikaalisten keskustan ulkopuolelle 10€/kerta

Ota yhteyttä, kun tarvitset lastenhoitoapua.
Lastenhoitopalveluista Ikaalisissa voit tiedustella Paula Pihkoluomalta paula.pihkoluoma(a)hotmail.com.

Lastenhoito Ikaalinen Spa:ssa

RYHMILLE

Erilaiset ryhmät/yhdistykset voivat suoraan tilata lastenhoitoa lapsiryhmälleeen esim. kokousten ajaksi. Pystymme organisoimaan isommallekin lapsiryhmälle räätälöidyn paketin sekä ohjelmia että lastenhoitoa.

Ikaalinen Spa:ssa tapahtuvasta lastenhoidosta voi tiedustella tarkemmin Paula Pihkoluomalta paula.pihkoluoma(a)hotmail.com

PERHEILLE

Perhe voi halutessaan tilata lasten hoitajan omille lapsilleen esim. illaksi hotellihuoneeseen.
MLL:n Ikaalisten yhdistys ry toimii lastenhoitajien työnantajana ja laskuttaa perhettä lasten hoidosta.

Lisäinformaatiota ja tilaukset:
Paula Pihkoluoma paula.pihkoluoma(a)hotmail.com