Perhekahvila Peukaloinen Ikaalisten keskustassa

Hei sinä äiti, isä tai vaikkapa isovanhempi!

Tule tutustumaan ja tapaamaan muita alueen vanhempia lapsineen
PERHEKAHVILA Peukaloiseen (Oikotie 2-4, Ikaalinen).  Peukaloinen sijaitsee Kelloliike Hakkaraisen alapuolella, HiusStudio Teijan naapurissa.

Keskustan perhekahvilan remontti on valmistunut ja uusi upea perhekahvila tila on käytössämme. Seuraathan perhekahvilan aukioloaikoja Perhekahvila Peukaloisen Facebook-sivuilta! Peukaloisen Facebook-sivun uutiset näet myös tämän sivun alareunasta.

Perhekahvila on helppo ja kiva tapa tutustua toisiin vanhempiin ja vaihtaa kokemuksia sekä kuulumisia. Samalla lapset voivat leikkiä, piirrellä, pelata pelejä ja syödä vaikka lounasta. Kahvilassa on mikroaaltouuni ruuan lämmittämistä varten. Eurolla voit ostaa kahvia, teetä, mehua ja pikkupurtavaa.

Emäntiä/isäntiä tarvitaan!

- olisiko sinulla mahdollisuus osallistua vapaaehtoistyöhön perhekahvilan emäntänä / isäntänä?

- lähetä viestiä ikaalisten.yhdistys(at)mll.fi. Emäntä/isäntä hoitaa vastuukerrallaan ostokset, tarjoilunlaiton ja huolehtii kahvilan päätyttyä tiskit ja imuroinnin. Monesti yksi emäntä avaa kahvilan ja toinen sulkee. Ja kuten kahvilamme toiminta-ajatukseen kuuluu, yhdessä tehdään ja hyvä tulee - eli apuja saa emäntävuoron aikana!

Peukaloisen vaaleat leivät tarjoaa Koiviston kotileipomo.

Yhdistys kiittää yhteistyöstä!