2021

Perinteisissä varainkeruutunnelmissa vapun alla. Simapullot tyhjenivät pöydästä hyvää vauhtia.
Keräsimme ja jaoimme Ikaalisten perheille kesäkasseja, joista löytyy kivaa tekemistä kesäpäiviin. Mukaan tempaukseen lähti upea määrä Ikaalisissa toimivia yrityksiä. Kasseja jaettiin Perhekahvila Peukaloisessa, kesäkerhoissa ja leikkipuistoissa.
Kesällä 2021 Ikaalisissa järjestettiin Rahkolan kesä -tapahtuma. Myös MLL:n Ikaalisten yhdistys oli mukana. Järjestimme kesäkerhotoimintaa Rahkolassa ja sen pihapiirissä. Lisäksi kerran viikossa meillä oli koko perheelle suunnattu toimintatuokio liikunnan, kädentaitojen tai taiteen ympärillä. Kesätoimintaan palkattiin vetäjiksi ikaalislaisia nuoria.
Heinäkuussa MLL:n Ikaalisten yhdistys oli mukana Ikaalisten puistofilosofiaa viikolla. Kirjaston pihaan rakentui salapoliisirata, joka johdatteli lapsia sanataiteen ääreelle.
Perinteiseen tapaan elokuussa MLL:n Ikaalisten yhdistys organisoi suojatiepäivystyksen pienten koululaisten ensimmäisiin koulupäiviin. Tempaukseen saatiin mukaan paikallisia ihmisiä ja yrityksiä.
Marraskuussa päästiin vihdoin viettämään Suuria lastenjuhlia myös Ikaalisissa. Juhlaa vietettiin isänpäiväkonsertissa koko perheen voimin. Esityksenä Mysteeri Maatilalla.
Mukana juhlimassa myös meidän upeat MLL vapaaehtoiset ja hallituksen väki.
Marraskuussa juhlittiin myös lasten oikeuksia konsertissa, jonka järjestimme yhteistyössä Ylä-Satakunnan musiikkiopiston kanssa. Mukana myös meille niin rakkaat Tukioppilaat, joiden toimintaa olemme saaneet olla tukemassa jo vuosikymmenen ajan.

Jouluna MLL Ikaalinen toteutti jälleen Lahja lapselle keräyksen ❤️, jolla hankittiin joululahjoja vaikeassa taloudellisessa tilanteessa oleviin perheisiin.