Liity jäseneksi

Jäsenyys

Mannerheimin Lastensuojeluliitolla on jo yli 87 000 eri-ikäistä jäsentä ympäri Suomen. Liity sinäkin! Jäsenenä olet mukana tukemassa MLL:n tärkeää työtä lasten ja lapsiperheiden hyväksi.

Osallistumisen muotoja on monia: voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan. MLL:n Ikaalisten yhdistyksen jäsenkirje lähetetään jäsenille kaksi kertaa vuodessa.

Toimintamme on kaikille avointa. Tue toimintaamme ja mahdollista myös sen jatkuvuus liittymällä jäseneksi.

Liity jäseneksi tästä!

Ikaalisten yhdistys löytyy postinumerolla 39500 tai kirjoittamalla paikkakunnaksi Ikaalinen

Jäsenenä olet oikeutettu

• valtakunnallisiin ja paikallisiin jäsenetuihin
  • voit osallistua yhdistyksen syys- ja kevätkokouksiin ja näin ollen saat paremmat vaikuttamisen mahdollisuudet yhdistyksessä
  • voit tulla valituksi yhdistyksen hallitukseen

Jäsenmaksu on 25 €/aikuinen/vuosi. Alle 18-vuotiaista jäsenistä ei peritä maksua. Jäsenmaksu jaetaan yhdistyksemme, Hämeen piirin ja keskusjärjestön kesken.

Jäsenetuna MLL tarjoaa jäsenilleen neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden. Valtakunnalliset jäsenedut löydät MLL:n sivuilta. Tutustu myös paikallisiin jäsenetuihin!

Muutokset jäsentietoihin (esim. muutto toiselle paikkakunnalle, muu yhteistietomuutos) valtakunnallisten MLL-sivujen kautta.

Ilmoitathan sähköpostiosoitteenmuutokset myös jäsenvastaavallemme: ikaalisten.yhdistys@mll.fi

Voit myös liittyä jäseneksi esimerkiksi tapahtumissamme ja perhekahviloissa.

Tervetuloa mukaan lasten asialle joukkoon iloiseen!

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠