Perhekahvila Peukaloisessa uudistetut tilat!

24.1.2023

Perhekahvila Peukaloinen koki vuoden 2022 aikana muodonmuutoksen, kun tilassa remontoitiin sekä keittiö että wc-tilat uuteen uskoon. Samassa yhteydessä uudistettiin myös lattia sekä sisustusta reippaasti. Pyrimme saamaan perhekahvilatoiminnan säännöllisesti käyntiin mahdollisimman pian, mutta jo nyt perhekahvila on satunnaisesti avoinna iltaisin. Aukioloajoista ilmoitetaan Perhekahvila Peukaloisen omilla Facebook-sivuilla, joten nappaathan Peukaloisen fb-sivut seurantaan!

Uudistettua perhekahvilaa on mahdollista vuokrata myös yksityistilaisuuksiin, kuten lasten synttäreille tai harrastusryhmiä varten. Tilan vuokra on yhdistyksen jäsenille 10 €/tunti, muille 15 €/tunti. Pitkät vuokra-ajat ja säännölliset varaukset sovitaan erikseen. Tilan vuokraaja vastaa tilan siivouksesta vuokrauksen päätteeksi. Tilan vuokrausta hoitaa Mirja Hanhikangas, p. 0400 408197.