MLL Ikaalinen 100 vuotta etu: Jäsenille maksuttomat elokuvanäytökset!

25.2.2023

Juhlistamme 100 vuotta täyttävää yhdistystämme tarjoamalla jäsenillemme kaksi elokuvanäytöstä. Viirun ja Pesosen talon asukit valtaavat Altin salin sunnuntaina 12.3. klo 15. Huhtikuun 16. päivä klo 15 elokuvapäivää vietetään The Super Mario Bros movien parissa.

Elokuvat ovat maksuttomia MLL:n Ikaalisten yhdistyksen jäsenille. Jäsenyys tarkistetaan elokuvaan tullessa. Tapahtumassa on myös mahdollista liittyä jäseneksi ja päästä näin samantien nauttimaan jäsenedusta. Muille kuin MLL:n Ikaalisten yhdistyksen jäsenille elokuva maksaa 10 €. Altin saliin mahtuu 180 henkilö ja paikat täytetään saapumisjärjestyksessä.

Ennen elokuvaa on tapahtumassa myös MLL:n Ikaalisten yhdistyksen puffet, josta voit hankkia leffaan edullisesti popparit ja muuta herkkua.

MLL:n Ikaalisten yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täällä: Liity jäseneksi | Mannerheimin Lastensuojeluliiton Ikaalisten yhdistys ry. (mll.fi) Muistathan liittää jäseneksi myös alle 18-vuotiaat perheenjäsenet, heille jäsenyys on maksuton, jos taloudessa on aikuisjäsen.