Joululahjakeräys 2022

3.11.2022

Mannerheimin lastensuojeluliiton Ikaalisten yhdistys ry organisoi joululahjakeräyksen ikaalislaisille vähävaraisten lapsiperheiden lapsille viime vuoden tapaan.

Toivomme yhteydenottoa niiden perheiden lasten vanhemmilta, joiden osalta joululahjalahjoitus olisi tarpeellinen. Yhteydenotto tehdään sähköpostitse osoitteeseen ikaalisten.yhdistys@mll.fi. Kerro yhteydenotossa lapsen/lasten ikä, sukupuoli ja viitteellinen lahjatoive sekä huoltajan yhteystiedot (nimi ja puhelinnumero). Lahjatoiveet pyritään huomioimaan mahdollisuuksien mukaan.

Joululahjakeräystä 2022 yhdistyksessämme hoitavat Paula Pihkoluoma, Arja Asell ja Riia Väisänen. Lisäksi sähköpostia käsittelee yhdistyksen sihteeri Niina Kulmala. Perheiden tietoja ei luovuteta ulkopuolisille ja tiedot poistetaan heti keräyksen päätyttyä.

Yhteydenoton tulee olla sähköpostissa viimeistään 6.11.2022. Lahjojen jakamisesta olemme yhteydessä suoraan perheisiin.